dinsdag, juli 31, 2007

Michael Rasmussen was op Vlieland!

De Tour de France is dit jaar lekker rustig verlopen he? Weinig incidentjes, een clean peloton en een winnaar waar niemand vraagtekens bij heeft. Tjongyjongy, wat een gedoe. Niet dat de Master de Tour moe is overigens, geenszinsch zelfsch! Maar iets minder gedonder zou volgende keer zeker mogen.

Dat de amateurtopograaf Michael Rasmussen dacht dat ie in Mexico zat, terwijl hij in Italie rond reed, sloeg uiteindelijk alles. Er is een enorme discussie op gang gekomen over waar Rasmussen was in juni van dit jaar. De Master weet het ook niet, maar hij weet wel waar Rasmussen uithing in juli… op Vlieland!


Rasmussen met een geel truitje en een geel rakkertje

Bovenstaande foto, genomen door de Master voor de Bolder op Camping Stortemelk op Vlieland, bewijst het onomstotelijk. De geoefende kijker herkent zijn profiel, zijn vermoeide oogopslag, z’n afgetrainde lichaam, maar zelfs de niet-geoefende kijker herkent z’n gele trui. Iets te heet gewassen, dat dan weer wel.

Iets anders: Vandaag heeft Young Einstein een ware mijlpaal bereikt. Er is een planning! En geen laffe variant in Excel of op een a4-tje. Welneen! Zoiets moet je groot aanpakken. Collega’s Renee en Elsa hebben zich daarover ontfermd en het resultaat mag er zijn.


Gewoon op de knibbels en knutselen...


Et voila!

Direct na het ophangen werd het even stil toen we ons realiseerden hoe ontzettend veel er nog te doen is, zo’n 30 dagen voor de lancering. De druk op het onwikkelteam van Wisdom begint merkbaar toe te nemen en dat geldt ook voor de spanning, verwachtingen en de werkdruk. Maandag is El Jefe weer terug om de troepen aan te voeren, dus die valt na 3 weken niksdoen lekker met zn bruinverbrande neus in de spreekwoordelijke boter. Maar ik durf te wedden dat ie er enorm veel zin in heeft!

Onnie Maarten?

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Master,

Wat een wereldnieuws!
Rasmussen op Vlieland.
Bedankt voor de mooie story en succes met Einstein.
Groetjes,
Jepa.

Jeroen W. zei

He! Je bent echt de snelste fan die ik ooit zal hebben pa! Alleen al voor jou doe ik mn stinkende best!

denise zei

Ha Master!

Wat weer een gebeurtenissen. Ik kan je melden dat Rasmussen op een zeker moment in juli ONDER MIJ DOOR fietste! Zeker en vast. Het gebeurde op de autoroute tussen Lyon en Nimes, waar wij vrolijk overheen scheurden op weg naar onze welverdiende vakantie. Opeens zagen we (nou ja, het was natuurlijk weer Denise die de eerste waarnemeing deed) links en rechts van de snelweg helikopters hangen. En twee tellen later reden wij op de Route du Soleil over het complete Tourpeloton heen! Een moment van intens geluk overviel mij.
Voor de mensen die niet zo snel van begrip zijn: we kruisten dus een weg die onder de autoroute doorliep. En het was wel even vrijdag de dertiende, dus het had ook heel anders kunnen aflopen.
En wat heb ik een zin om Het Schema Aller Schema's te komen bewonderen in de MC!

El Jefe

Jeroen W. zei

Ha die Jefe! Het is je gelukt om te reageren zie ik. De Master is heel trots op zn Jefe. Ik neem aan dat Denise of Niels het je uitgelegd heeft? De Moeder Aller Schema's moet nog officieel gedoopt worden natuurlijk. Neem jij de sjampoppel mee?

JD Westhof zei

Hey Master,

wat een nieuws man! Wie is Rasmussen?
Heb je ook een gedrukte versie van the master? want dan wil ik mij daarop abonnere aangezien Kpn geen kabel kan leggen op de farm.

succes Master!

Jeroen W. zei

He Wessie! Dan moet je de Master of The Printernet hebben!

Unknown zei

In al den eeuwigheid geƫerde Master,

welk een eloquentie borrelt er weer in uw waarnemingen op!
trouwens, Mexico / Italiƫ was een lichte training, bij de Bolder was het pas echt afzien...

Jeroen W. zei

Whahaha!! Dat valt te zien Erik J! Ik MOEST gewoon iets doen met deze prachtige kiek. Hebben jullie nog een nattige zondag gehad?

Unknown zei

zekers, zo nattig zelfs dat de toegangswegen naar Col de la QueensHill waren afgezet, maar het is goed gekomen (voor degenen die de meet tijdig haalden althans, de rest moet nog op achterstand binnenkomen)

Corianne zei

Hallo,

Prachtig verhaal!
Om de theorie over Rasmussen te bevestigen valt vanaf nu ook een foto op de Vlieliefd?-site op hyves te bewonderen!

Groetjes Cor

Anoniem zei

Hey Master,

Je Visdief is veilig terug op het nest aan de Fuchsiastraat.
Succes weer deze week en tot ziens,
Jepa.

Anoniem zei

Goed gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
Hoe heb je dit gemaakt?
Ik heb themasteroftheinternet.blogspot.com gevonden via startpagina

Groetjes,
Debby uit Haarlem