woensdag, februari 18, 2009

Wie Geeft De Master De Gouden Tip?



De Master heeft je hulp nodig. Hij was laatst bij Rie en Lau en die hadden iets wat de Master ook wil hebben. En niet eentje, hij zou wel willen weten waar je het kan kopen, zodat ie er een heleboel kan kopen. Het was dus het volgende: een aansteker (gas) die ook een lamp had, een hele felle zelfs. ‘Leuk’, zul je denken, ‘een aansteker met een lampje. Ik weet waar je dat kan kopen.’. Maar zo makkelijk is het niet. Die lamp scheen geen saaie effen bundel licht, maar een plaatje!

Anders dan je waarschijnlijk denkt, zijn de blote jopen niet persé nodig. Ik ben geinteresseerd in elke producent of verkoper van aanstekers die een plaatje kunnen schijnen.

Hieronder wat foto’s om je op weg te helpen. De winnende tip wint een grote bak kibbeling met joppiesaus!

7 opmerkingen:

JD Westhof zei

ik neem er wel een paar voor je mee uit indonesie!

Jeroen W. zei

Hahaha!! Ja is goed. Doe maar een stuk of 1000, met Wistikal logo!

Anoniem zei

Beste Master, ik had u slimmer gedacht... Google eens met lighter en het woord beamer!! Dan ken je kiezen, en niet eens duur!

Jeroen W. zei

Japper jongen, linkjes wil ik zien. Die combinatie die jnoemde heb ik geprobeerd. Geef me een link naar een aansteker met een lichtbundel die een heldere afbeelding op de muur schijnt jongen!

Anoniem zei

Hey Wes, oude vriend.

Misschien heb je hier wat aan.

http://www.alibaba.com/showroom/Projection_Lighter.html

Je ouwe maat

Peter Br.

Wat levert zo,n gouden tip eigenlijk op.

Anoniem zei

html

moet je nog ff achter de link typen

Dit moet hem zijn.

http://www.alibaba.com/
showroom/
Projection_Lighter.html

Gr Peter Br.

Anoniem zei

Iets dichter bij huis:

http://link.marktplaats.nl/223452917

Groeten W.