dinsdag, oktober 09, 2007

The Making Of Videyou


Kijk ze nou toch potjandorie eens lekker geconcentreerd aan de slag zijn, de boys van Wisdom (klik op de plaat voor een grooote foto). Druk met Videyou. Videyou bevindt zich qua ontwikkeling aan het eind van de beginfase. De website staat momenteel op de acceptatieserver, zeg maar een voorportaal van Het Internet. Daar worden momenteel de laatste bugs gefixt en de laatste schoonheidsfoutjes gebotoxt. Onder strakke regie van Antonio, Klaas en de Master hebben ze de afgelopen maanden loeihard gewerkt aan wat nu al een baanbrekende website genoemd mag worden.

Met de livegang van een website, en helemaal bij een gecompliceerde als Videyou, gaat er altijd wel iets mis en treedt er altijd vertraging op. Maar als alles goed gaat, gaan WE begin volgende week live, de Master kan niet wachten.

Vandaag heeft je Master de hele dag functioneel getest en nog wat kleinigheden opgespoord, die vervolgens door Teye en de anderen zijn gefixt. Er volgen nog wat tests en dan gaat het hele zwikkie ‘naar productie’, live dus. Voor ons (Young Einstein) begint het dan pas echt. Er worden momenteel al partners benaderd en er wordt intensief veel nagedacht over goeie, leuke en vooral effectieve marketing. Alles wordt in het werk gesteld om van Videyou een groot succes te maken.

Aan de mannen op de foto zal het in elk geval niet liggen. Veel betere dan deze kom je op aarde niet tegen.

5 opmerkingen:

Woei zei

Jaja, we zijn druk bezig!!! Ik kan niet wachten!!

Unknown zei

Zie ik Weerengua daar uit een halve liter blik bier drinken?

Anoniem zei

Jemig, Folkert scherp als altijd zie jij natuurlijk meteen dat ik aan een blik bier zit te lurpen.

Maar niet getreurd, om mijn minnetjes weg te werken neem ik voor de stand up van morgen twee kratten bier mee!

Proost!

JD Westhof zei

de broer van de master kan ook niet wachten!!!!

zet m op kerels!!!

Unknown zei

Ik ben zeer benieuwd!
Succes =)