dinsdag, september 04, 2007

De eerste beelden van Lesbos

Ladies and gentlemen, the Ego has landed! Vrijdagochtend zijn de Master en Marije aangekomen in Molyvos. Het Grote Verhaal volgt later, maar vandaag even een kort berichtje en de eerste beelden vanaf the Island of Love.

Het is hier sinds gisteren wat beter te doen qua temperatuur. De eerste dagen liep het tegen de 40 graden en was het vooral 's nachts heel warm. De hittegolf is weer verdwenen en het is nu echt heel erg aangenaam. Overdag een graadje of 30 en 's avond koelt het af tot een graadje of 24 schatten we. Warm genoeg om in je t-shirt de straat op te gaan en koel genoeg om te kunnen slapen.

We zijn de afgelopen twee dagen naar Anaxos gegaan waar je een langgerekt strand hebt. Achterop het strand staat een superknus hippie-achtige strandtent en daar voelen we ons opmerkelijk thuis. Deze foto's zijn vandaag genomen:


Het uitzicht vanaf het strandtentje en het strandtentje zelf.

En tot slot een eerste foto van de Master en z'n vakantievriendin.


Tot de volgende update!

Ingekomen bericht: Olympia, onze operator, is vannacht failliet gegaan. We hebben inmiddels wat informatie ingewonnen en we hoeven ons voorlopig geen zorgen te maken over ons verblijf, de terugreis of iets anders. SGR regelt alles.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Master en vakantievriendin.
Bedankt voor jullie vakantiebericht. Wij hadden het ook gehoord van Olympia. Anders blijven jullie toch wat langer!
Groetjes en veel plezier,
Jepa en Jema.

JD Westhof zei

HeY Master of vakantie!

bedankt voor jullie bericht. Blijf maar lekker daar, want het wordt hier koud!

Die hippie tent ziet er trouwens heel relaxed uit? Heb je ook al een spliffie gehad?


have fun under the sun!

Unknown zei

Waar is je videYOU ;-)

Het is hier donkergrijs, dus lekker blijven in Greece.

Jeroen W. zei

Weffie! Ik las het al op nu.nl. Het is hier echt heerlijk. Het weer is fantastisch. We blijven hier nog wel effe.

Trouwens, Effe (wie ben je?) ik zal mn Videyou maken zodra ik bruin genoeg ben en het moment nadert kan ik je zeggen...

Alles goed bij Young Einstein?

Jeroen W. zei

Hoi Jepa! Helaas, een langer verblijf zit er niet in. En heb nu al zin om mn pleepapier weer door te kunnen trekken! Liefs van ons hier en tot snel. Kus aan Jema!

Unknown zei

Ohh wat een coole hippietent. Dat lijkt mij nu ook zo leuk! Lesbos is gelijk een stuk gestegen in de plekken die ik ooit nog wil bezoeken! He Master, je gelooft het niet... Ik heb vandaag mn debuut in DvhN. Heb een artikel geschreven over het kopen van huizen in Zweden!! Bewaar het wel voor je. Liefs en smok voor jullie beide! Geniet er van en alles gaat hier goed hoor!!! xxx

Unknown zei

Reneetje darling! Ik hoorde al van Maarten dat je was begonnen. Hartstikke leuk en ik zal je debuut meteen uit de berg post graven. Ben heel benieuwd! Spreek je snel lieve collega!

En Lesbos is inderdaad lovely!

Anoniem zei

Hmmm, Renaat, je begrijpt dat Erik en Gwenni net voor mij de pc hadden gebruikt in deze tent...

Groetjes!

De Master!

Anoniem zei

Beste Master en vakantievriendin,
Welkom terug op Nederlandse bodem en in Grun.
Dat voelt weer lekker hè!
Tot gauw.
Jepa.