zondag, augustus 26, 2007

De B Is Van Bassie...

Sinds de laatste post, op 8 augustus, is er veel gebeurd. Jandaan, dat ooit zo schattige kleine broertje van de Master, werd 30! En zijn nog steeds zo schattige oma werd 80! Van die laatste happening, verwacht de Master snel de eerste beelden te ontvangen. Hij was er namelijk zelf niet bij aanwezig.

“Shame on the m*therf*ckin’ Master!”, hoor ik de lezer al uitschreeuwen. Ja, ho es even, er was een goed excuus. Bastiaan, aka Bassie, aka Fool, aka ‘The Chicken’ werd verrast met zijn vrijgezellenfeest. Vrienden Beukie en Menno hadden de dag ramvol activiteiten gestouwd en het totaalformat heel strak geregisseerd. Het skitterunde weer deed, samen met Manolo, Peter, Pieter, Michiel, The Master, Seppie, en Dennis, de rest.

Omdat plaatjes meer zeggen dan duizend woorden en omdat de Master zo een mooi excuus had om slider.com eens te gebruiken, en omdat de Master vandaag niet zo goed in staat is tot het produceren van volzinnen… presenteert hij met trots: De Bachelor van Bassie!

P.S. Zodra er materiaal over de verjaardag van oma is, lees je dat! Dus zeur de Master niet aan z’n kop he!
-

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Master!
Gave presentatie heb je weer gemaakt.
Hulde!
Hou nog effe vol die paar dagen en doe Ivo dinsdag de groeten en wens hem veel succes in ZA. Ik hoor er graag meer over.
Jullie hebben bijna vakantie.
Groetjes,
Jepa.

Jeroen W. zei

Doe ik pa! Jij ook een goeie week en we bellen nog! Liefs aan ma!

JD Westhof zei

Hey Master,

ik wil je even vanaf mijn werkplek een hele goede vakantie toewensen.
Laat je niet gek maken door al dat vrouwelijk schoon op Lesbos. geef het kippetje van de Master een dikke kus en dan zie ik je laterssss

JD