dinsdag, juli 14, 2009

H.G.G.V.E.C.I.D.V.K.!


In 2007 en 2008 heeft de Master jullie er vaak meer lastiggevallen: Videyou, dé site voor videoboodschappen. Jullie matige enthousiasme werd echter nooit 'aux serieux' genomen door de Master. Helaas waren jullie niet de enigen die nog liever hun nagels lieten uitrukken dan een videoboodschap verstuurden.

Videyou heeft een belangrijke les gebracht:
Hét Grootste Gevaar Voor Elke Conceptontwikkelaar Is Doofheid Voor Kritiek

Aan 'Te lang doorgaan met iets wat niet werkt', Ook Geen Kleine Fout, hebben we ons gelukkig niet schuldig gemaakt...

3 opmerkingen:

JD Westhof zei

Is mijn filmpje van Melissa nu ook weg?

Rie zei

Ik heb een beter plan. Iets met een speurtocht op internet? Niet dan?

Woei zei

Sjeez, ik zie nu pas dat videyou offline is. Echt jammer, het was ook een beetje mijn kindje.

Misschien was de drempel voor mensen om zelf een boodschap in te spreken en die te versturen iets te groot; ik heb vaak gemerkt dat mensen niet met hun hoofd op internet wouden. Iets waar jij en ik geloof ik geen moeite mee hebben ;-)

Echt jammer dat dit project gestopt is. Hopelijk gaat het beter af met wistikal!

Groet ut fryslan!