donderdag, augustus 27, 2009

1 Actief Kindje!

Pfff, de Master mag weer praten! Vandaag was een bijzondere dag, de Master trilt er nog van na. Om 14.40 uur moesten de Master en Smitty Smith (die van die elastieken benen) zich melden bij verloskundige praktijk in Stad, om de finale bevestiging te krijgen dat alles goed zat. Die bevestiging is er en het hoge woord mag eruit:

WE ZIJN ZWANGER! (al 12 weken en 1 dag!)

Door een wat hobbelig voortraject hielden de Master en Smitty de billen lang bij elkaar, maar na vandaag is de beer los, het hek van de dam, de remmen los or whatsoever!

Zie hier de eerste bewegende beelden van het 6,43 cm kleine poppie... (spoel rustig door tot 10 seconden hoor!)


Wat 'n skatje he? Pupjen (werktitel) bewoog trouwens niet de hele tijd zo hoor. Hiervoor liet 't zich eerst uitgebreid inspecteren en opmeten. Net toen de Master de camera weer in de tas wilde schuiven, begon 't feest.

Terecht stond stond achteraf op het formulier te lezen...

9 opmerkingen:

Anne zei

GEFELICITEERD! Wat mooi, wat een wonder! Geniet ervan x Anne

Sannie zei

Wat bijzonder lief en prachtig! Heb jullie poppie net nog een keer bewonderd. Ik ben zo waanzinnig blij voor jullie. Che cosa un regalo eccezionale.

Een hele dikke hug van Sannie (en natuurlijk ook van Beukie)

Natasja Oosterloo zei

Gefeliciteerd!!!!! En idd, een heel actief kindje :D:D

T-nus zei

Fantastisch West! Gefeliciteerd jongen, ik kom jullie zaterdag uitgebreid feliciteren

Anoniem zei

Ik kan er eindeloos naar kijken, geniet van het traject. Bedenk een masterlijke naam, bedenk een smitiaanse inrichting en aankleding en dan gaan we over give and take 38 weken eens muisjes eten. Aanstaande ouders, een waar wonder in het vooronder.

En uh, ook een leuke vakantie trouwens.

Japper

marc keizer zei

jippie!

Wiepie zei

Ik kan het niet laten even een berichtje achter te laten, ook al kent the master mij niet...

Wat een geweldig nieuws voor jullie!! En nu heerlijk genieten van dit wondertje....
Veel liefs van Wiepie (vriendinnetje van Suzan)

Anoniem zei

Lieve Marije en West,

Wat een knapperdje, nu al. Ik kan lekker van volschieten. Gefeliciteerd!x Merle

Woei zei

Hey Kerel,

Wat super leuk nieuws!!! Congrats en ik hoop dat alles goed gaat! Succes, greetz Teye