maandag, januari 05, 2009

Wistikal On AIR: BNN Today



Over een paar minuten zal een steenzenuwachtige Maarten P. de studio van Radio 1 in Hilversum binnenlopen en geinterviewd worden over Wistikal. Hij was er al drie kwartier te vroeg, de schat. Om half negen zal hij te horen zijn op radio 1 in het programma BNN Today.

De Master werd laatst geinterviewd op Radio Assen en deed dat hartstikke goed. Hij zei slechts 250 keer "eeehh.." in 20 minuten. Goed verhaal dus, en lekker kort...

Naluisteren kan helaas ;) niet meer.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

%#@! gemist! Ik wil graag van nog veel meer mensen de beste zijn! U gaat weer omhoog na de nieuwjaarskater...

Japper

Anoniem zei

Hoeistgegaan?

Jeroen W. zei

Goed Jepa! Het was een 6 minuten durende combinatie van deskundigheid, humor en promotie. Hier kun je het naluisteren: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio1/bnn/bnntoday/maandag-20.wma

Anoniem zei

Das mooi Jeroen. Ik kan het helaas niet beluisteren omdat m'n laptop geen internetgeluiden doorgeeft en m'n eigen PC doet het niet zoals je weet. Maar mooi dat het gelukt is.
Breng je baas hulde namens mij.
Groetjes,
Jepa.

Anoniem zei

Das mooi Jeroen. Ik kan het helaas niet beluisteren omdat m'n laptop geen internetgeluiden doorgeeft en m'n eigen PC doet het niet zoals je weet. Maar mooi dat het gelukt is.
Breng je baas hulde namens mij.
Groetjes,
Jepa.

Anoniem zei

Hey zunne,
Nog geschaatst vandaag?
Veel succes weer deze week.
Groetjes,
Jepa.

JD Westhof zei

He Broer,

ben net tuus, maar a.s weekend hoop ik met jou een balletje te kunnen overslaan. Mama komt ook vrijdag. Zullen we zaterdagmiddag ff pingpongen. En laten we oma en tante Annie plan opppakken.

groetjes en succes deze week.

JD